רעיונות שיפור שירות לקוחות עם אוטומציה

מערכות אוטומציה רבות מסייעות לחברות ועסקים במשק הישראלי והבינלאומי כבר עשרות שנים, עם התקדמות הטכנולוגיה והאפשרויות הדיגיטליות הרבות ניתן לשפר את שירות הלקוחות של כל חברה: ממערך שירות לקוחות ענק ועד לחברות עם מספר מצומצם של עובדים העוסקים בשירות הלקוחות?
על רעיונות לשיפור שירות הלקוחות בעסק באמצעות מערכות אוטומציה ואפשרות ההתאמה שלהם לפי סוג העסק והמטרות העסקיות המוגדרות.

משירותי האוטומציה המוכרים ועד ליכולות המתקדמות בעידן הדיגיטלי

אם נרצה או לא פעולות טכנולוגיות אוטומטיות מתרחשות כמעט בכל עסק בישראל, בסיוע של מחשבים פשוטים או פעולת סליקה רגילה של כרטיס אשראי.
בין הפעולות האוטומטיות המוכרות בכל עסק, כבר למעלה מעשור שקיים ביקוש גדול בקרב חברות ועסקים רבים למערכות אוטומציה נוספות שמותאמות לעידן הדיגיטלי התחרותי, עסקים שמשלבים את האוטומציה המתקדמת בצורה חכמה זוכים לשימור לקוחות והשגת לקוחות חדשים (ישיר או באמצעות ליד), מעלים את אחוז המכירות בחברה, מתפעלים את העסקים שלהם בצורה טובה יותר ומשווקים את המסרים שלהם בצורה מתקדמת ועכשווית.

באמצעות עולם האוטומציה רבות ניתן לבצע קישור בין מערכות פנים וחוץ עסקיות או ארגוניות, הקישור בין המערכות יאפשר להן “לדבר” אחת עם השנייה ולבצע במהירות אלפי פעולות במקום הגורם האנושי.
מלבד הקישור בין המערכות, עולם האוטומציה שופע באפשרויות ובתוכו מערכות אוטומציה בולטות ונפוצות שיכולות לשפר את שירות הלקוחות בכל חברה או חברה, כדי לאפשר לכם להתחיל להניע את גלגלי האוטומציה בנושא שירות הלקוחות שלכם (והיבטים עסקיים נוספים) קראו על רעיונות לשיפור העסק עם אוטומציה מתקדמת.
כל מערכות אוטומציה חייבת להיבנות רק על-ידי מומחה אוטומציה מנוסה, חברת ” Marketing Automation” מנוסה זה מספר שנים בבנייה והתאמה של מערכות אוטומציה לעסקים מענפים שונים ומגוונים במשק.

הצ’אט בוט של הפייסבוק ישפר את שירות הלקוחות והתפעול שלכם באופן משמעותי

המערכת המבוקשת שהפכה ללהיט החם של השנים האחרונות היא מערכת הצ’אט בוט של הפייסבוק, צ’אט אוטומטי שמשוחח עם הלקוחות שלכם דרך דף הפייסבוק שלכם וגם ניתן להטמיע אותו באתר שלכם לצורך שיחה עם משתמשים המגיעים לאתר (גם אם אין להם פייסבוק).
הצ’אט יוכל לשוחח עם הלקוח הקיים או הפוטנציאלי על כל נושא שיוגדר מראש ובשיחה ממוסגרת ומתויגת, הצ’אט בוט בפייסבוק יספק את המענה לכל השאלות, יפנה לכל מקום שתרצו, ישאל שאלות ועד טיוב נתונים והעברתם ישירות אל מערכת ניהול הלקוחות שלכם (CRM) – ללא המתנה ובמענה למאות ואלפי לקוחות במקביל.
במידה ותרצו ניתן לתכנת את הצ’אט בוט לסייע בפעולות מכירה, שיווק מוצרים ועוד.

מערכת SMS אוטומטית

רעיון נוסף הוא שילוב מערכת SMS  אוטומטי, המערכת מתאימה לעסקים רבים בישראל ובעולם ונפוצה מאוד בקרב מסעדות, רופאים, קוסמטיקה, מחשבים, חברות פיננסיות, חברות וסוכנויות ביטוח, אנשי ציבור ועוד.
מערכת מסרונים אוטומטית מאפשרת לכם לעדכן את הלקוח על תור שנקבע, שולחן שהוזמן, מוצר שבדרך, סיכום  או תודה על ביקור, שעות פעילות שמשתנות, תזכורת להגעה ועוד.
במקום לעדכן את הלקוח באופן טלפוני או להעביר אליו מייל שנכתב על-ידי עובד בחברה/עסק, תוכלו בפשטות להגדיר עדכוני SMS  אוטומטי ולחסוך זמן וכסף רב.
בדומה למערכות אוטומציה נוספות, גם מערכת מסרונים אוטומטית יכולה לסייע בשיווק וקידום מוצרים ושירותים בהתאם למבצעים, עונות וקמפיינים.

לא עניתם ללקוח? קבלו מייל מידיי עם הפרטים על השיחה!

אופציה מעניינת נוספת היא שירותי מזכירות עבור כל גורם בחברה, באמצעות האוטומציה ניתן להגדיר עבור כל מספר טלפון שירותי תזכורת מיידים אם לא הספקתם לענות לשיחה.
במידה ולא הספקתם לענות לשיחת טלפון, אתם בזמן ישיבה או פגישה או בחופש – כל השיחות שלא נענו יעברו כמייל מיידי עם התאריך, השעה ומספר הטלפון לחזרה.
האפשרות הזו תוכל לשפר את שירות הלקוחות ואף להציל לידים והזדמנויות שהיו מתפספסות ללא רשימה מסודרת ומאורגנת לחזרה.

לחזור למשהו ספציפי?