מהפיכת האוטומציה השיווקית

אוטומציה שיווקית. איך היא עשתה מהפיכה בעולם העסקים, איך היא שינתה את התנהלות ניהול הלידים והלקוחות. שינוי בכל עולם הפרסום השיווק והמכירות.

איך אוטומציה שיווקית שינתה את העולם העסקי והפרסומי דרך זאפייר או אינטגרומט?

זאפייר או אינטגרומט הינן מערכות המאפשרות לעשות אינטגרציה – חיבור בין מערכות. לייצר תהליכים עסקיים שהם חוצי מערכות.

זאפייר או אינטגרומט לקחו פרטים טכניים שמתכנתים היו צריכים לבנות דרך קוד והנגישו את זה לקהל רחב שיוכל להשתמש בטכנולוגיה הזו דרך הטמעה פשוטה.

קודם כל בכדי להבין מה אפשר לעשות עם אינטגרומט תוכלו להרשם למערכת ולשחק איתה קצת ולראות בעניים את הפונקציות המתקדמות שלה. לחצו כאן לכניסה מהירה!

אנו חיים בתקופה נפלאה שבה אוטומציה רק ממשיכה לעלות ולהתחזק. זה נגיש לכל אחד ואחת, אפשר לייצר אוטומציה לעסק קטן ועד רמת האירגון. אופן העבודה הולך להשתנות בעולם הדיגיטלי, לדוגמא עבודות משרדיות , עבודות מול אקסל, הוצאת דוחות, העתק הדבק וכו’..דברים שעושים כל השנה יום אחרי יום כבר לא יצטרכו לבצע בצורה ידנית אלא אוטומטית.

21198629165ae4308a508c58.56940934 shutterstock 701113744 300x214 - מהפיכת האוטומציה השיווקית
מה זה marketing automation

לדוגמא: פקידה כל היום יושבת ומעתיקה דברים מהמייל ישירות לאקסל..אז אפשר לעשות לה דברים ותרחישים שיתבצעו בצורה אוטומטית וכך הזמן שלה על העתקה סיזיפית ינוצל למשימות ארגוניות אחרות. וגם האירגון לא יצטרך לחכות מספר שעות עד שהיא תסיים להעתיק לאקסל בכדי שיהיה את הנתונים הללו, אלא באוטומציה התרחישים מתבצעים כמעט מיידית. לרוב, אחרי שארגון עבר אוטומציה קטנה הוא יבין את היכולות וינסה לבקש עוד אופציות ועוד טכניקות וכך יבקש להפוך את העסק והאירגון שלו לאוטומטי עוד יותר! אוטומציה עוזרת לעסקים להכנס לעולם חדש של אפשרויות לניהול זמן, ניהול לידים, ניהול לקוחות ועוד..

כבר נרשמת לאינטגרומט? עדיין לא? לחץ כאן!!

דוגמא נוספת: הפקידה רוצה לשלוח חשבונית ללקוח, צריכה לפתוח מייל כותבת את המייל ידנית מאפס, מוצאת את החשבונית ומעלה למייל ושולחת..תחשבו שהיא עושה את זה 100 פעמים ביום. כמה זמן מתבזבז..אנו יכולים לעשות תהליך אוטומטי שכל מה שהיא צריכה לעשות הוא להזין מייל ושם ולשלוח אוטומטית את החשבונית והמייל. זאת פעולה שפשוט אפשר לחסוך ולהחליף.

בעבר כדי לפתח אוטמציה היו צריכים לבצע אפיון, פיתוח וכמובן בדיקות..כיום צריך לבנות  תרשים זרימה לעסק שיציג FLOW מסוים ואז להכנס למערכת האוטומציה ולבנות את התהליך בפועל ולאחר מכן גם לבצע TEST ולבצע בדיקות..כך שלמעשה תוכנות האוטומציה מציגות לנו שפה ויכולת חדשה למתכנת המודרני בצורה ויזואלית.

אוטומציה שיווקית לעסקים – למי זה מתאים?

א. עצמאים שמתעסקים בשיווק – אנשים עצמאיים שעושים קידום אתרים, פייסבוק, אורגני וגם ממומן, הם צריכים המון שימוש בזאפייר (שמירת לידים, ניהול לקוחות..)

ב. עסקים בינוניים – אין להם תקציבי ענק למתכנתים שיעשו להם תהליכים מורכבים ולכן זאפייר או טכנולוגיה אוטומטית שניבנת על ידי בעל מקצוע בתחום של האוטומציה השיווקית יכולה לפתור את הפתרון.

ג. עסקים גדולים – בעסקים גדולים יש המון בעיות שקשורות לאירגון ולשמירת הלקוחות. פתרונות פשוטים לייעול אירגוני או שיווקי קיימים רק דרך אוטומציה.

מה אתם רוצים להשיג? מה המטרה עסקית?

אתם צריכים להבין שבשביל לעשות תהליך אוטומטי אנו קודם כל צריכים להבין איפה הבעיה, מה אתם רוצים להשיג מתהליך אוטומטי, מה המטרה העסקית..לרוב עסקים נמצאים בכאוס ולא ממש יודעים להסביר מה הם רוצים שהתהליך יעשה..אנו נסביר איך WORK FLOW צריך להראות ולהיות.

12032476675ae42341474a35.69920276 shutterstock 429444514 300x200 - מהפיכת האוטומציה השיווקיתשעושים שיווק אוטומטי תמיד אנו ננסה לראות ולעשות חיבור בין מכירות לשיווק. ולכן חייבים להפוך את הכאוס והבלאגן בעסק למשהו מובנה , עם תהליך ברור ומסודר כדי שנוכל לבנות אוטומציה..למשל מהרגע שמתקבל ליד חדש באתר עד שמישהו יוצר איתו קשר וזה מתועד בCRM מה קורה? מה התהליך? או למשל מהרגע ששלחת הצעת מחיר עד שהלקוח סגר איתך מה התהליך, או לדוגמא שלחת ניוזלטר לגבי כנס שלך איך תדע מי הגיע בפועל ואיך תעשה ניסיון להשיג לכנס הבא את מי שלא הגיע. אלו דוגמאות על קצה המזלג לאיך עסקים צריכים לדעת ולהבין את התהליך שלהם..לא מדובר על פן טכני אלא על שלבים ברורים וידועים שנצטרך להגדיר מה קורה משלב ההתחלה , האמצע והסוף בתהליך מסוים וספציפי.

בצורה זו אפשר לעשות סטטיסטיקות חדשות ונתונים חדשים לעסק..למשל כמה זמן לוקח ללקוח לסגור עם העסק, כמה אנשים נכנסו למאגר הלקוחות החודש ואיך יצרת איתם קשר ומי השיב לך..וכו’.
חשוב שהעסקים יידעו מה קורה ברזולוציות הקטנות בעסק. שיפור של תהליך אוטומטי יכול להרים את העסק גם מבחינת ההכנסות וגם מבחינת ניהול הזמן והמשאבים.

כמעט לכל החברות בארץ יש מקום להכנסת אוטומציה לעסק. החל מעסק קטן של חנות אופניים ועד חברת ענק עם סניפים ורשתות..לכל עסק יש “כאב” או בעיה שצריך לפתור או לשפר או לייעל מתהליכי השיווק או תהליכים ארגוניים פנימיים. הפתרון היעיל והמודרני ביותר הוא לבנות תהליכים אוטומטיים ולשפר בפועל בצורה מיידית את העסק בכמה אופנים.

הרבה חברות שפונות אלינו אומרות “אנחנו לא יודעים איך אבל אנחנו רוצים אוטומציה” או “תבנו לנו תהליך אוטומטי לעסק אבל אין לנו מושג מה”..אנו ישר מסבירים להם שהם צריכים לומר לנו איפה הבעיה בעסק, מה האירגון רוצה לשפר ולייעל, מהם התהליכים שלוקחים הכי הרבה זמן בעסק, איך מתעדים נתונים ומאגר לקוחות. פרטים אלו עוזרים לנו להבין טוב יותר על הצרכים של העסק מבחינת Marketing Automation.

אז אם עדיין לא נרשמת למערכת האוטומציה המתקדמת היום בשוק עשה זאת בלחיצה כאן!

לחזור למשהו ספציפי?