כיצד אוטומציה עוזרת לעסקים

לפני הטכנולוגיות החדשות של האוטומציה השיווקית – עסקית עסקים רבים בזבזו המון כסף, זמן ומשאבים רק בכדי לבצע פעולות פשוטות כמו העתק הדבק, כתיבה ידנית, שימור לידים וטיפולם ועוד.. למעשה הייתה עבודה ידנית שאותה מספר עובדים ביצעו שעות רבות כל יום..בכך הזמן והמשאבים בחברה לא הופנו אל הלידים והטיפול שלהם אלא לעבודה בעיקר של “מאחורי הקלעים”..הושקעו בכל קמפיין עשרות שעות לתיעוד הנתונים וניתוח שלהם.

כיום עם האוטומציה השיווקית והתליכים שאפשר ליצור אפשר לומר שאפשר לחסוך בזמן, משאבים וכמות עובדים. אם בעבר בכדי להעתיק ולהדביק נתונים הייתם צריכים עובד..כיום השיטות האוטומטיות והרובוטים עושים זאת עבורכם..אתם לא צריכים מישהו שינהל שיחות בפייסבוק עם לקוחות אלא יש רובוט שמדבר איתם ושומר את הנתונים של השיחה ואת הדאטא היכן שתרצו.

אוטומציה בשיווקהיום כמעט לכל חברה יש מערכת סליקה, מערכת דיוור, מערכת ניהול לקוחות CRM, אתר אינטרנט, מערכת לשליחת סמס, קמפיינים בגוגל או פייסבוק..אך לא להרבה חברות יש אפשרות לבצע אינטגרציה בין כל המערכות ולגרום להם לדבר אחת עם השנייה ולהחליף נתונים.

בעזרת זאפייר וכלים שונים של אוטומציה ניתן לבצע אינטגרציות מורכבות..לדוגמא כאשר לקוח שולח הודעה באתר האינטרנט הפרטים של הלקוח יוכנסו אוטומטית לCRM ואוטומטית הפרטים שלו יעברו למערכת הדיוור.

כאשר אתם תתחילו להטמיע בעסק שלכם תהליכי אוטומציה מתקדמים אתם יכולים פשוט לשבת בנוח ולתת לרובוטים לעבוד עבורכם..אתם לא צריכים להשקיע בעובדים רבים שינהלו דאטא אלא פשוט הדאטא תנהל את עצמה לאחר פעם אחת שהגדרתם אותה.

יש אפשרויות רבות לשילובי אוטומציה ופתרונות אוטומטיים מורכבים ואתם צריכים לעשות זאת בהקדם בכדי לא להישאר מאחור. היום בעידן המודרני ברגע שאתה נשאר מאחור, סביר להניח שאתה תעלם מהשוק..וראינו כבר דברים כאלו בעבר (לדוגמא חברת נוקיה). לכן, המהפך האוטומטי חייב להגיע לעסק שלכם ובהקדם לפני שהמתחרים שלכם ישיגו אתכם וישלטו מעליכם בשוק. אל תפסידו את האופציה הנוכחית להיות ראשוניים בקידמה הטכנולוגית בתחום שלכם.

אנו מתמחים בהטמעת תהליכי אוטומציה בעסקים ויכולים לעזור לכם בהעברת החברה או העסק שלכם לאוטומטי החל ממערכות לניהול לקוחות ומערכי מכירות מגוונים.

לחזור למשהו ספציפי?