כיצד פעולות אוטומטיות יכולות לחסוך לעסק שלך כסף?

אם אתם בעלי עסק קטן, בינוני או גדול אחד הדברים החשובים לייעול העסק הוא שימוש באוטומציה אשר מייעל את פעילות העסק. באמצעות תהליכי אוטומציה ופעולות אוטומציה אשר נעשות באופן אוטומטי ניתן לייעל את פעילות העסק ואף לחסוך לא מעט כסף. כל מה שאתם צריכים זה לדעת לעשות את הפעולות הנכונות ולראות את התוצאות תוך זמן קצר.

כיצד אוטומציה עוזרת לעסק?

אוטומציה עסקית היא מעין אוסף פעולות שיווקיות אשר עוזרות לעסקים קטנים ובינוניים וכן לחברות גדולות לייעל את פעילות העסק. באמצעות שימוש בפעולות אוטומציה ניתן לייעל בצורה משמעותית את פעילות הארגון, לחסוך על תשלום לחברות שיווק למיניהם, לחסוך בכ”א ואף לחסוך בכסף. שחושבים על החסכון העצום בפעולות אלה רואים עד כמה הוא משפיע על העסק ואת התוצאות שהוא עושה. תהליכי האוטומציה כוללים התאמה מלאה לצרכי ומטרות עסק וכן כוללות פעולות כגון: מערכת CRM לניהול לקוחות, שימוש במערכת SMS, שימוש בצ’אט בוט, שימוש במערכת ניוזלטר ודף נחיתה. כל אחת מהפעולות הללו מייעלת את תהליכי העסק בצורה משמעותית ונותנת תוצאות. הודות לצ’אט בוט ולשאר תהליכי אוטומציה ניתן לפנות זמן לפעולות חשובות אחרות ולהיות זמינים גם אחרי שעות העסק. סנכרון בין המערכות השונות חוסכת לא מעט כסף לעסק וכן מאפשרת לו להתעסק בנושאים אחרים שחשובים לא פחות. עם מערכת אוטומציה מתקדמת תוכלו לתת פייט לא קטן למתחרים שלהם ואף להוביל עליהם בכמה צעדים.

כיצד פעולות אוטומטיות עוזרות לעסק שלכם

אם אתם רוצים לייעל את העסק שלכם ולחסוך כסף רב. כדאי שתשתמשו בתהליכי אוטומציה אשר עם השקעה נכונה ובהתאם לצרכי העסק, תוכלו להשתמש בכלים שונים אשר יגרמו לכם לבצע פעולות אוטומטית בלי להוציא כסף. סנכרון מלא בין המערכות השונות בעסק בין שזה מערכת שליחת הודעות SMS או מערכת ניוזלטר ומערכת CRM אפשר לעשות פעולת אוטומטיות רבות על בסיס שבועי או יום יומי ולחסוך לא מעט, כ”א וכן להשאיר לכם זמן לפעולות חשובות אחרות שאתם חייבים להתפנות אליהן. באמצעות פעולות אוטומציה אלו תוכלו לפתוח פער על המתחרים שלכם, להתחרות איתם ואף לשלוט בתחום ובענף עצמו במיוחד ששאר המתחרים שלכם לא טכנולוגים ולא משתמשים באוטומציה לעסק. בנוסף לכך תוכלו לבצע מגוון פעולות שונות כגון: מכירות, שימור לקוחות, שירות ותפעול העסק. את האוטומציה יש להתאים לסוג וצרכי העסק כדי שתוכלו להפיק ממנה את מלוא הפעולות וכן לתת מענה מהיר ומדויק בעת הצורך ללקוחות בלי לבזבז זמן יקר וכסף מיותר.

הופכים את העסק להיות יעיל יותר

כדי להפוך את העסק שלכם ליעיל ורווחי יותר אתם צריכים להתאים אותו לתהליכי האוטומציה של העסק. אחד הדברים שאתם חייבים לעשות זאת לדעת מה הצרכים של העסק ומה המטרות שלו. לאחר שתענו על שאלות אלו אפשר יהיה להתאים מערכת אוטומציה לעסק ולקשר את המערכות השונות אליה בהתאמה מלאה. אם החלטתם לשלב צ’אט בוט לעסקים בפייסבוק או גם באתר, תוכלו לספק ללקוחות שלכם מענה מהיר גם שלא בשעות העבודה של העסק. כך לא תפספסו לקוחות חשובים גם שאינכם עובדים בשעות הקבלה ותוכלו לחזור אליהם למחרת או שלא והבוט יספק את כל המידע שיש. בנוסף לכך, יישאר לכם זמן לשמר את הלקוחות שלכם, להציע להם מוצרים או שירותים חדשים ועוד. עם אוטומציה מותאמת לעסק תוכלו להשיג יותר לידים, למכור שירותים, לתת מענה כשיש בעיה, להודיע על הנחות ומבצעים ועוד.
בנוסף לכך, תוכלו לשלוח באמצעות מערכת הניוזלטר תכנים שיווקיים או מסרים קצרים לעדכון הלקוחות, בין שזה הנחות, אירועים, מבצעים או סתם להיות בקשר רציף.

כמה עולה אוטומציה עסקית?

המחיר של אוטומציה עסקית שונה בין עסק לעסק בהתאם לצרכי העסק, גודל העסק ותקציבו.
עסקים קטנים אשר הצורך שלהם באוטומציה קטן יותר יוכלו להגדיר לעצמם מסגרת תקציב מתאימה בהתאם לצרכי ומטרות העסק ולקשר אותה למערכות הקיימות. ואילו עסקים גדולים יותר עם תקציב גבוהה יותר יוכלו להתאים לעצמם אוטומציה שונה בהתאם לצרכי ומטרות העסק ולקשר אותם בין המערכות הקיימות.


עד כמה אוטומציה לעסק חוסכת זמן לעסק וכ”א?

אוטומציה לעסק חוסכת הרבה מאוד זמן וגיוס כ”א לפעולות אלה. במקום להתעסק בדברים השיווקיים ולשלם לעובד שיעשה את זה, חוסכים במשכורת של העובד ומשתמשים בכלים שיווקיים שונים שלא רק שחוסכים כסף אלא גם לא מצריכים עובד שישב בעסק ויעבוד. פעולות אלה חוסכים 15 דקות ביום ואם מכפילים לחודש אתם חוסכים 450 דקות ובשנה 5400 דקות שזה המון זמן.

תוך כמה זמן רואים עלייה בהכנסות העסק?

אם מטמיעים אוטומציה לעסק ומשתמשים בה על בסיס יומי אפשר לראות עלייה של 10% תוך שישה עד תשעה חודשים

לחזור למשהו ספציפי?