איך לחסוך כסף עם אוטומציה?

בעל עסק? אוטומציה שיווקית תחסוך לך הרבה מאוד כסף!

כל בעל חברה היה מעוניין להתייעל ולחסוך כמה שיותר כסף, להפחית משימות ידניות ולעבור לתהליכים אוטומטיים ולשפר את השירות ללקוחות שלו.
אוטומציה שיווקית מספקת מענה קריטי לעסקים בשוק תחרותי מאוד ומלבד אפשרות ההישרדות, התהליכים האוטומטיים עשויים להקפיץ את הפן השיווקי והתפעוליים של העסק בכמה רמות.

מנהל נכון מבין מהלכים עסקיים נכונים

אם בעבר הייתם צריכים מתכנת צמוד בכדי לבצע פעולות אוטומציה פשוטות, הרי שהיום עם הטכנולוגיה הקיימת נדרשות כמה שעות עבודה פשוטות, לעומת עשרות שעות של תיכנות אוטומציה שהיו עולות לכן הון תועפות.

האוטומציה השיווקית לעסקים אינה יקרה כפי שאולי נהוג לחשוב והדבר תלוי בצרכים העסקיים-שיווקיים של העסק, במצבו הנוכחי ובכמות עבודת האוטומציה הנדרשת על-מנת שמערכת אחת “תשוחח” עם מערכת אחרת.
האוטומציה השיווקית היא הליגה של הגדולים, בעלי חברות/מנהלי שיווק רבים בענפים רבים (האוכל, האופנה, הנדל”ן, הפיננסים, עריכת הדין, הפוליטיקה ועוד) יעידו כי ההשקעה על הפעולות האוטומטיות הניבו מנגנון חכם, הפחית משימות ידניות, מספק נוחות רבה לעובדים ובעיקר חוסך כסף רב. מעבר לכסף, האוטומציה גם חוסכת לכם משאבים רבים..הזמן של העובד שהיה מעתיק בצורה ידנית דברים לתוך אקסל או נתונים מהמייל למשל לדאטא של ניהול הלקוחות שלכם יכולים להעלם..האוטומציה תעשה את העבודה במקומו והזמן שנעלם יעבור למשימות אחרות שהעובד יכול לבצע..תחשבו שהתהליכים האוטומטיים האלו שנטמיע לכם בעסק חוסכים 15 דקות ביום לעובד אחד..תכפילו את זה ב30 ימים, ומה קורה אחרי שנה? חיסכון עצום של זמן, כסף ומשאבים! יש לכם את האופציה עוד היום להחליט אילו תהליכים בעסק שלכם הם ידניים ומתרחשים על בסיס יומי ולבצע אוטומציה שתהפוך אותם לתהליכים שקורים מאחורי הקלעים בלי מגע ידי אדם.

Marketing


ההחלטה העסקית של כל אדם המבין דבר או שניים בעסקים היא לשפר ולשמר, הפעולות האוטומטיות ישפרו את תהליך העבודה ובכך יחזקו את השיווק של העסק/חברה וישמרו את הלקוחות הקיימים כדי שיחזרו להזרים לעסק מזומנים נוספים.
דניאל הרשקוביץ, בעליהם של מספר עסקים שונים בישראל, מעיד על המהלך העיסקי הנכון שביצע: “הצ’ט בוט שהתקנתי לפני כמה חודשים הוא כמו צוות שירות לקוחות היושב ליד צוות תפעול ומשוחח עם מאות לקוחות כל הזמן. את האמת, אני לא יודע מה הייתי עושה לפני האסמסים האוטומטיים והמייל ששולח מבצעים לקראת החגים. לפני כמה חודשים לא ידעתי בכלל מה זה אוטומציה שיווקית, היום הדבר הזה שווה לי הרבה מאוד כסף”.

אז אם אתם רוצים לחסוך כסף ומשאבים בעסק שלכם זה הזמן להחליט שאתם מטמיעים תהליכים אוטומטיים בעסק שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?