יתרונות הטמעת אוטומציה באתרי לידים

אוטומציה היא תהליך של הפיכת תהליכי עבודה מדרך שהיא ידנית לדרך אוטומטית ולכן, התהליכים הופכים להיות יותר מדויקים ויותר למהירים. המערכות האוטומטיות חוסכות לאדם טעויות שנובעות מעצם היותו אדם, כמו עייפות, כעס, רעב או כל סיבה כזו או אחרת שיכולה להפריע לריכוז ולהשפיע על איכות ביצוע עבודתם. התהליכים הללו מייעלות את התפוקה, מכיוון שהם יכולים להתגבר על כל מגבלות האנוש השונות, כמו זמן ארוך שצריך להקדיש לעיבוד של מידע מורכב ומסובך. המדריך הבא ידבר על יתרונות הטמעת אוטומציה באתרי לידים.

למה כדאי לנהל את הנכסים הדיגיטליים שלכם בצורה טובה יותר ?

נכס דיגיטלי (לחצו כאן להסבר) הוא אבן הבניין של השיווק הדיגיטלי. הוא יכול להיות כל דבר, בין אם זה פוסט בפייסבוק, סרטון יוטיוב, תמונה באינסטגרם או אפילו פוסט בבלוג שלכם. הנכסים הדיגיטליים יכולים להגיע בכל מיני צורות ובכל מיני גדלים, אך כולם משותפים בדבר אחד: כולם יהיו קשורים למאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם ושל החברה שלכם. להרבה חברות חשוב לנהל ביעילות גבוהה את הנכסים הדיגיטליים שלהן, כלומר עליכם לוודא שיש לכם את כל הקבצים הדרושים שמורים במקום אחד כדי שבמקרה הצורך תוכלו לפרוס אותם מהר ובקלות. הנכסים הדיגיטליים הם הדבר החם בעולם העסקים של היום. כל השדרוג של המדיה החברתית והטכנולוגיה הסלולרית, עזרו לחברות להצליח להגיע לקהל שאליו הן ייעדו בדרכים שקודם לא היו בכלל בתודעה. 

איך אוטומציה עוזרת ללידים שלכם?

אתם יכולים באוטומציה לא רק למטרות של שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני, אלא אתם יכולים להיעזר בה גם בשביל פרסום ברשתות החברתיות, ליצור לידים ולעקוב אחריהם, למדוד ולנתח נתונים, להפיץ תוכן ברשת ועוד. כלי האוטומציה יעזרו לכם לעשות כל מה שאתם חושבים שיעזור לכם בצורה שהיא אוטומטית, משתלמת, יעילה, מהירה ואפילו יותר מוצלחת.

מה היתרונות של האוטומציה בהטמעה של הלידים?

אוטומציה בכל הרשתות החברתיות יכולה לבצע תזמון של פוסטים שנועדו לעלות לפייסבוק, לאינסטגרם, לטוויטר ועוד. אם יש לכם כמות מכובדת של עוקבים באותן רשתות חברתיות, הן בעמוד האישי והן בעמוד העסקי, כדאי לכם להעלות כמה וכמה תמונות מדי יום ולא רק תמונה אחת, וזאת על מנת שתוכלו לשמור על הכמות של החשיפה ועל המעורבות הממוצעות שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מביאים לכם ואפילו להגדיל אותם. אז נכון, כנראה שלא תהיו פנויים 24 שעות ביממה להצטלם או לצלם את מה שאתם מוכרים, לערוך את מה שצילמתם, לבחור בין כל האופציות המצולמות ולהגדיר להן תיאור מגניב, להוסיף מיקום ואנשים וגם להעלות את זה לרשת. ולכן קיימת מערכת אוטומציה. המערכת מתזמנת לכם את הפוסטים לכל הרשתות החברתיות כך שאתם תוכלו רק לשבת ולהגדיר פעם אחת ויחידה את כל הזמנים שבהם תירצו להעלות את התמונות. 

לחזור למשהו ספציפי?