אוטומציה שיווקית בעולם הדיגיטלי

הדבר הבא: אמרתם דיגיטל, אמרתם אוטומציה שיווקית!

עם השנים עולם הדיגיטל מקבל בשמחה חידושים ופיתוחים, המסייעים בשיווק וקידום מכירות של חברות ועסקים רבים.
האוטומציה השיווקית המתפתחת בצורה מואצת בשנים האחרונות, הפכה לדבר הבא בעולם הדיגיטל עם מיילים שיווקיים מתקדמים, צ’ט בוט אוטומטי, מועדון לקוחות חכם וקישורים רבים בין מערכות חיצוניות ופנמיות כדי לבנות מערך שיווקי מתקדם ויעיל.

Marketing Automation: להיט האוטומציה מגיע גם לעסקים הבינוניים-קטנים

כמו כל המפעלים והארגונים הגדולים, תהליכים רבים עוברים אוטומציה כדי לחסוך בהוצאות רבות על עובדים והיבטים תפעוליים וכן כדי למנוע טעויות רבות.
בשנים האחרונות האמצעים האוטומטיים השיווקיים קיבלו מקפצה אדירה בדמות האוטומציה השיווקית, אוטומציה זו באה לידי ביטוי בארגונים הגדולים ביותר ובאפשרויות המורכבות ביותר האפשרויות בשוק.
בשנים האחרונות גם החברות הבינוניות והקטנות, אנשי ציבור וגורמים נוספים רבים נעזרים בשירות האוטומציה השיווקית כדי להישג את המטרות השיווקיות השונות.

באמצעות האוטומציה השיווקית ניתן לחשוף מוצר או אדם לצורכי קמפיין או השקה, לקדם מכירות מוצרים חדשים או קיימים, לקדם מבצעים ומכירות, לעלות את רמת השירות, לשפר את יכולת וכמות איסוף הדאטה (נתוני לקוחות) ולספק מערך שיווקי מלא המדבר בינו לבין עצמו.
יתרונות רבים אלו מסייעים פעמים רבות להגדלת נפח המכירות וחיסכון בעלויות רבות, דבר המספק בסופו של דבר רווח נקי סופי גדול יותר אותו מחפש כל בעל עסק בינוני-קטן וכמובן גם מנכ”לים של תאגידים גדולים.
האוטומציה השיווקית לא הפכה להיט רק בקרב החברות בכל הרמות, הרצון להתקדם מבחינה דיגיטלית ושיווקית מושכת אחריהם גם נבחרי ציבור רבים (מימין ומשמאל) המשתמשים בשירותי האוטומציה השיווקית כחלק בלתי נפרד (ואולי אף עיקרי) ממערך השיווק והדיגיטל שלהם.

האפשרויות הרבות שיש לאוטומציה השיווקית להציע

אוטומציה שיווקית
אוטומציה שיווקית

רבים המתעניינים ונחשפים לראשונה בדבר האוטומציה השיווקית, מבינים ככלים דיגיטליים מתקדמים אלו מאפשרים לחסוך תהליכים רבים, לייעל את המערכת ולגרוף יתרונות רבים מהאפשרויות הרבות שיש למערך השיווק האוטומטי החדשני להציע.

אם כך, כיצד מתאימים את האוטומציה שיווקית לחברות, עסקים ואנשי ציבור? ואילו אפשרויות עומדות בפנינו? ההמלצה החמה בקרב כלל אנשי הדיגיטל היא להיעזר במומחה אוטומציה שיווקית כדי להסביר את הצרכים שלכם ולהתאים את המערכות השונות לעסקים שלכם, ייתכן ותצטרכו אפשרויות ספציפיות מתוך מאגר כלי אוטומציה שיווקית או שמא תצטרכו רק אפשרות אחת – והכל כמובן בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם כחברה, אנשי עסקים או אנשי ציבור.
בין האפשרויות השונות באוטומציה השיווקית ניתן למצוא את להיט הצ’ט בוט, צ’ט חכם המספק יתרונות שיווקיים רבים לעסק/חברה כמו שיחה אוטומטית עם הלקוח, סקרים, קידום מכירות, איסוף נתונים ועוד.
אפשרות נוספת היא הניוזלטר, מערכת מייל שיווקי המסייעת להעביר מסרים לקהל הלקוחות שלכם בהתאם לנתונים המסודרים אצלכם בחברה, מערכת זו מסייעת בקמפיינים, מבצעים ובעיקר בהעברת מסרים תקופתיים/עונתיים.
בין האפשרויות הנוספות ניתן למצוא הקמת מועדון לקוחות מתקדם, חיבור שיחות טלפון לאימייל, קישור בין מערכות פנים מערכתיות של החברה/עסק למערכות חוץ שונות ומערכות אוטומציה שיווקית נוספות.

בשילוב האוטומציה השיווקית הכוללת מערכות דיגיטליות מתקדמות, הרשתות החברתיות השונות, כלי ניתוח חשיפה שיווקיים, אתר הנחיתה/הבית ואפשרויות קידום תוכן באופן ממומן ואורגני – תוכלו ליצור מערך שיווקי דיגיטלי המדמה מחלקת דיגיטל מקצועית שלמה שתסייע לכם להתקדם כמה רמות בעולם השיווק הדיגיטלי, לשפר את השירות, לקצץ בהוצאות וכמובן לעלות הכנסות וחשיפה.

לחזור למשהו ספציפי?