שיווק דיגיטלי אוטומטי לעסקים

מה שהיה בעבר נחלתן של החברות הגדולות בארץ ובעולם הפך בשנים האחרונות לזמין לכל עסק או אישר ציבור, אוטומציה שיווקית מסתערת על תחומים רבים במשק והבוחרים בה מרווחים ובגדול.
קצת על היתרונות בתחום Marketing Automation (שיווק באוטומציה) אפשר לקרא לה גם Business Automation (אוטומציה עסקית) ומה קורה כאשר אתם נשארים אל מחוץ למשחק האוטומטי.

אוטומציה שיווקית: היסטוריה שלמה של יתרונות

מאז שהחל הייצור ההמוני והמכירות לקהל ציבור גדול, בעלי חברות ומפעלים ביקשו לצמצם עלויות כמה שניתן ובנוסף להגביר את כמויות הייצור כדי לעמוד בדרישות הביקוש – הפיתרון הטכנולוגי? מהלכים אוטומטים לחברות ועסקים.
הפעולות האוטומטיות שהפכו והשתדרגו עם השנים הצליחו לייעל ארגונים רבים, לצמצמם בעלויות העסקה או לנתב עובדים לעבודה מורכבת ומתוחכמת יותר, להגדיל את כמויות הייצור ולהניב רווחים עצומים לבעלי עסקים.

האוטומציה שהפכה את בעלי העסקים הקטנים-בינוניים לטייקונים גדולים עם ארגוני ענק, עברה שלב נוסף בשנים האחרונות ונכנסה לעולם השיווק, כאשר תהליכים שהיו עד לפני כמה שנים מחייבים פעולות ידניות, הוצאות רבות על עובדים ומהליכי שיווק שונים, הפכו במהרה לאוטומטים, יעילים, חסכוניים ואף מניבים הכנסות נוספות מפעולות שיווק ללא מגע יד אדם.
בעידן הדיגיטלי, האוטומציה השיווקית – עסקית הופכת את בעלי החברות והעסקים השונים לשחקן בולט או מסייעות להן לשרוד בשוק קשוח ורב מתחרים.
שחקנים נוספים חדשים המשתמשים בפעולות האוטומטיות השיווקיות בשנים האחרונות הם גם אנשי הציבור (לרוב פוליטיקאים), הנעזרים בשירותים וכלים שונים של האוטומציה השיווקית כדי להגיע לקהל ועוקבים נוספים, לשפר את תדמיתם, לערוך סקרים ולהעביר מסרים בצורה טובה ויעילה יותר.

מה נותנת האוטומציה השיווקית לעסקים בישראל?

מערכת CRM אוטומציה
מערכת CRM אוטומציה

המטרה העיקרית של האוטומציה העסקית היא החיסכון הכספי בפעולות שיווק רבות והלידים הנוספים שניתן ליצור ממנה, מה שחסך ידיים עובדות או תיעול עובדים למשימות נוספות במפעלים והחברות השונות כבר לפני עשרות שנים, הופך עתה את עולם השיווק ליעיל ומשתלם הרבה יותר.
פעולות שיווק רבות נעשות בחברות ועסקים שונים: ניהול מועדון לקוחות, שליחת מיילים שיווקיים ומסרים שיווקיים ברשתות החברתיות, עדכוני פרטי לקוח שונים במערכת, שיחות עם לקוחות ברשתות החברתיות (בדגש על הפייסבוק), מילוי טפסים ידניים או אף דיגיטליים והזנת המידע באופן ידני ועוד.
בעזרת האוטומציה השיווקית ניתן להפוך את כל הפעולות האלו לאוטומטיות, לקצר זמנים, לשפר יעדים, לחסוך בהוצאות על זמני עבודה או עובדים, לחלק את העובדים למשימות אחרות, לשווק את העסק לקהל לקוחות גדול ואף להשיג לידים איכותיים בכמות גדולה.

האוטומציה העסקית-השיווקית מציעה מגוון אפשרויות לחברות, עסקים ואנשי ציבור: צ’אט בוט לעסקים וחברות (צ’אט אוטומטי מול קהל הלקוחות, בעל יתרונות רבים בשירות לקוחות, שיווק וקידום מכירות),  מערכת דואר אלקטרוני שיווקי אוטומטי, מועדון לקוחות אוטומטי, קישור בין חשבונות ומערכות שונים בחברה ומחוץ לחברה וכלים נוספים הקיימים בעולם האוטומציה השיווקית.
המטרה העיקרית היא לקחת את פעולות השיווק היקרות ולהוזיל אותן באמצעות המפכה האוטומטית של האוטומציה העסקית.

המתעלמים מאוטומציה עסקית לוקחים סיכון גדול

כמו כל תחרות, הניסיון לחסוך בהתקדמות או לפחד מקדמה, עלולים להפוך אתכם לשחקנים קטנים יותר במשק או אף לגרום לכם לקרוס עקב ההוצאות הרבות וההתפתחות העסקית האיטית.
כדי להבין מה מצפה למי שלא יבחר באוטומציה השיווקית, לא צריך להיות נביא גדול או אנליסט מוכשר, ניתן פשוט לדפדף בדפי ההיסטוריה ולראות כיצד קרסו העסקים השונים אל מול כוחכם העצום של המפעלים האוטומטים והתאגידים הגדולים המשתמשים באופן קבוע בכמה שיותר תהליכים אוטומטיים.

ניתן להגיד כי האוטומציה השיווקית היא מחלקה חדשה המורכבת מ”העובדים” הטובים ביותר במחלקות השירות, תפעול, שיווק וקידום מכירות. 

אל תתקעו בעבר, הצטרפו לאוטומציה השיווקית.

לחזור למשהו ספציפי?