צ’אטבוט של נתניהו בפייסבוק

לאחרונה נחשפו עשרות ואף מאות אלפי משתמשי פייסבוק לצ’אט בוט החכם של ראש הממשלה, ביבי נתניהו, צ’אט אוטומטי חכם האוסף מידע על המשתמשים ומתפקד בין היתר כמחלקת שיווק ומכירות.
ביבי ופוליטיקאים נוספים נהנים משירותי הצ’אט בוט – עכשיו תורכם ליהנות מצ’אט בוט לעסק.

כיצד הצ’אט בוט של ביבי אוסף מידע?

אם לא יצא לכם לדבר עם צ’אטים ובוטים במהלך השנים האחרונות ואיכשהו הצלחתם להתחמק מהצ’אט בוט החכם שבו משתמש ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כנראה שאתם לא בעניינים וגם אם נתקלתם בצ’אט האוטומטי החכם – רצוי שתבינו כיצד הצ’אט בוט אוסף מידע על משתמשים ויכול להיות כלי שיווקי ותפעולי לכל איש עסקים או איש ציבור.

אמנם הצ’אט בוט של ביבי לא נבנה לראשונה בפיתוח מיוחד של עולם האוטומציה עבור ראש הממשלה, אבל לצורך הבנת השיטה ניקח את נתניהו כ קייס סטאדי ונבין כיצד צ’אט בוט אחד לעסק יכול לגרום לכם לנצח בחירות לראשות הממשלה (או לראשות עיר אם בפוליטיקה עסקינן) או לנצח את המתחרים העסקיים שלכם ולהכניס כסף רב לקופת העסק/חברה.
ראשית עליכם להבין כי כן יש מבנה ייחודי לכל צ’אט בוט, כל צ’אט אוטומטי חכם מובנה באופן אישי לכל צורך של מזמין כלי שיווקי זה.
במקרה של נתניהו, הצ’אט בוט של ביבי נמצא בשיאו בתקופת הבחירות ומלבד הצורך לספק מענה לאלפי ואף עשרות אלפי פניות בשבוע, לפוליטיקאי בסדר גדול כמו של ביבי יש צורך בכמה שיותר דאטה(נתונים) על המשתמשים, העדפות והבחירות שלהם.
הצ’אט בוט של ביבי מוגדר בצורת שיווק אגרסיבית (הכוללת יתרונות אך גם חסרונות), כל פנייה לצ’אט, כל לייק או עוקב לעמוד של נתניהו וכל תגובה – יגררו כניסה למאגר השליחה האוטומטי ומעתה כל משתמש הוא פוטנציאל לשיווק, מדגם, סקר וליד.
באמצעות שיחות אוטומטיות של הבוט, ביבי מנהל שיחה שבה אנשיו מגדירים שאלות ושולחים סרטונים בהתאם. המערך הזה לכאורה נראה פשטני וקל, אך אל תטעו, העבודה על בניית הבוט בשלב הראשוני אינה קלה וכל הגדרה לאחר מכן היא לא משחק ילדים.
שלבי השיחה האוטומטים בצ’אט של הפייסבוק מאפשרים לביבי לשכנע בוחרים פוטנציאלים, לשמר בוחרים קיימים ואף לפלח את אחוזי התמיכה בו מקרב דגימה של עשרות אלפי משתמשים.
בניגוד למספר כתבות בודדות בתקופת הבחירות, הצ’אט בוט לפוליטיקאים ולעסקים השונים הינו חוקי ובהתאם לכללים אותם קבעה פייסבוק.

צ'טבוט בפייסבוק של ראש הממשלה
צ’טבוט בפייסבוק של ראש הממשלה

צ’אט בוט לעסק: כוח אוטומציה השווה לעשרות עובדים חדשים

החליפו את המילה בוחרים במילה לקוחות והרי לפניכם כלי שיווקי אסטרונומי לעסק המעלה את מספר הלקוחות בעסק/חברה, משמר לקוחות ומונע נטישה, מפלח הגדרות שונות בהתאם לצרכים, סוקר ושואל שאלות בהתאם להגדרת החברה ולמעשה מתפקד כמחלקות שירות, שימור, מכירות, שיווק ותפעול.
האפשרויות בלתי נגמרו ובין היתר, תוכלו למצוא גם איסוף נתונים וטיובם במערכת כדוגמת אימיילים וטלפונים היכולים לסייע לכל חברה במשק הישראלי והבינלאומי וכמובן גם לפוליטיקאים בכל הרמות.
הצ’אט בוט לעסק יכול להיות מנוצל עבור משימות ורבדים רבים בחברה אך ניתן גם להגדיר אותו לייעוד אחד מרכזי, כך למשל ניתן להגדיר שהצ’אט בוט יתפקד רק כצוות שירות ושימור לקוחות, צ’אט אוטומטי המתרכז במכירות והשגת לידים, צ’אט בוט המגדיל חשיפה לPPC ו Affiliate , צ’אט אוטומטי חכם האוסף מידע ונתונים מלקוחות ואף צ’אט בוט הסוקר משתמשים רבים על הצרכים שלהם כלקוחות או אפקטים של מוצרים חדשים או קיימים.

היבט חשוב נוסף בנוגע לצ’אט אוטומטי לעסקים הוא עצם היותו רובוט, אין צורך במשמרות ופעילותו ממשיכה כל היום וללא הפסקות וכן הצ’אט בוט יספק מידע מדויק ומהיר לכל פונה וללא כל שגיאות כתיב וטעויות. לאחר שילוב הצ’אט בוט תוכלו להעביר עובדים למשימות מורכבות נוספות ולנצלם לעבודה נוספת המספקת כוח עבודה נוסף ביחד עם הפעילויות האוטומטיות הרבות לעסק.

צ'אט בוט של ביבי
צ’אט בוט של ביבי

האוטומציה היא נשק יום הדין של הזירה העסקית

האוטומציה היא עולם ומלואו כאשר הצ’אט בוט עומד בראש המגדל, תוכלו למצוא שירותים אוטומטים נוספים לעסק כדוגמת מערכת ניוזלטר השולחת מיליים שיווקיים ללקוחות, מערכת SMS אוטומטית המשמשת למספר רב של פעולות וצרכי העסק, מועדון לקוחות מתקדם וקישור מערכות פנימיות של החברה למערכות חיצוניות ואפליקציות שונות.
בבחירת העסק בצ’אט אוטומטי חכם ואפשרויות אוטומטיות מגוונות נוספות, ניתן להקטין הוצאות ולהגדיל הכנסות רבות ובכך לעלות באופן משמעותי את הרווח הסופי.
בעלי חברה/עסק וטרם הוספת צ’אט בוט חכם לעסק ומערכות אוטומטיות נוספות? אל תשאירו את ביבי והחברות הגדולות לבד ובחרו באוטומציה עוד היום.

רוצים צ’אט בוט בפייסבוק כמו ביבי? צרו קשר עוד היום!

[contact-form-7 id=”76″ title=”Contact form”]

לחזור למשהו ספציפי?