יעדים ואסטרטגיות של אוטומציה

כל אדם המתחיל את דרכו בעולם הדיגיטל וודאי בעולם האוטומציה, יודע להסביר כי המערכות הרבות והקישורים בין המערכות של האוטומציה השיווקית לחברות ועסקים מביאה עימה יתרונות רבים המסייעים בקידום החברה מהיבטים רבים. כדי להתמודד בהצלחה עם יתרונות האוטומציה השיווקית, למדו על היעדים והאסטרטגיות שניתן לפתח באמצעות קמפיין אוטומציה מתקדם, כזה המתאים לכל חברה ובכל ענף.

מאתרים לידים איכותיים, מפלחים נתונים ומצליחים במכירות

באמצעות מערכות שונות לאיסוף נתונים וקישורן למערכות פנימיות או חיצוניות לחברה, ניתן לבצע מערך דאטה (נתונים) המסייע לכם במטרת העל של כל חברה כלכלית: איתור פוטנציאל ועליית המכירות.
אסטרטגיה חשובה לקידום העסק שלכם היא אסטרטגיית איסוף הלידים, באמצעות האוטומציה השיווקית לעסקים ניתן למשוך לידים חדשים לחברות והעסקים (בכל התחומים והענפים), בסיוע קידום אורגני, שיתופים ברשתות החברתיות ופרסום דרך אמצעי חוץ שונים, ניתן לקדם את איתור איסוף הלידים לרמה חדשה ובכך למשוך לידים נוספים.
טרם איסוף הלידים חשוב לשים דגש על מציאת לידים כמה שיותר איכותיים, איסוף הלידים לא יניב תמיד איכות זהה ועליכם להשתמש באמצעי האוטומציה העסקית כדי למדוד ולאתר לידים איכותיים כמה שאפשר.

לידים, כצינור החמצן של כל אגף או מחלקת מכירות, אינם תמיד קלים לתפעול ופילוח מתאים.
האוטומציה השיווקית מותאמת במיוחד לצורך פילוח רשימה גדולה המתקבלת אליכם, מכוון וכבר ברור שהלידים אינם שווים באיכותם, האוטומציה העסקית החכמה מאפשרת לך לנהל רשימת לידים מתקדמת.
באמצעות תכנות מערכות אוטומציה, מומחה אוטומציה בעל ניסיון רב יכול לבנות עבורכם מערכת מותאמת אישית לכל חברה, עסק או איש ציבור – המערכת תאתר את הלידים ותדאג אף לפלח את הנתונים הסופיים.

מעגל האוטומציה: אתם לומדים את הלקוח והלקוח לומד עליכם בחזרה

20191120895ae441e752a6c4.42331233 shutterstock 741942214 300x200 - יעדים ואסטרטגיות של אוטומציה
אוטומציה לעסק

מה קורה כאשר הסתיימה פעולת איסוף ופילוח הנתונים? אסטרטגיה נוספת המתאפשרת בזכות האוטומציה השיווקית, היא האפשרות לפתח הזדמנויות טובות יותר. האוטומציה השיווקית יכולה להכין את הלקוח הפוטנציאלי אודות הליד העתידי, לטפח את הליד לכדי ליד איכותי ולמשוך את תשומת לב הלקוח הפוטנציאלי המגיע מהליד – לאחר טיפוח הליד, אתם ממשיכים את העבודה כספק המוצר או השירות וסוגרים עסקה. במידה ותרצו לשפר את האסטרטגיה התפעולית בחברה, האוטומציה השיווקית יודעת לסייע בגורמי תפעול שונים עבור אנשי המכירות והשירות.

מערכות והקישורים שבניהן באמצעות האוטומציה השיווקית, יאפשרו לכם כלי חשוב נוסף והוא האפשרות לדעת מתי הלקוחות “צריכים אתכם”. תפיסה פשטנית של כל איש או מנהל מכירות: יצירת קשר עם הלקוח כי לדעתי הוא כנראה צריך אותי.
באמצעות האוטומציה העסקית ניתן לדעת מתי הזמן הנכון להתחיל פעולת מכירה או להציע שירותים נלווים.

תוסף לאסטרטגיה איכותית מעולם האוטומציה, הוא חיזוק ההיכרות של הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים עם המומחיות שלכם, כדי להכין את הלקוחות בצורה טובה יותר, הכלים להעברת מסרים באמצעי המדיה השונים (רשתות חברתיות, מיילים ומסרונים), מאפשרים להפיץ את המומחיות שלכם בצורה מדויקת, מתוזמנת וטובה יותר מבעבר.

שימור לקוחות והתאמה שיווקית לעסקית

חברה יציבה ומצליחה אינה חברה העוסקת רק במכירות ואיסוף לידים, ללא אסטרטגיית שירות מתאימה לא תוכלו להשיג את היעדים העסקיים שלכם. לצורך חיזוק מערך השירות, האוטומציה העסקית מסייעת לכם לשמר לקוחות בצורה יעליה.
כחלק מחיזוק שיתוף המומחיות שלך, האוטומציה השיווקית מסייעת לשמר את הלקוחות דרך שיפור מענה ואף עדכון הלקוחות בדבר הפעילויות, המוצרים והשירותים החדשים שלכם ובכך מונעת נטישה.

האוטומציה העסקית מאפשרת לשפר את מערך השיווק שלכם, באמצעות האפשרות לנטר ולמדוד נתונים רבים, תוכלו לבסוף לבצע התאמות שיווקיות הנחוצות לחברה.
מלבד יצירת מחלקת שירות, מכירות ותפעול וירטואלית חדשה, האוטומציה השיווקית מאפשרת לכם להגיד לפתח את אסטרטגיית השיווק שלכם באמצעות הגדלת תפוקת גורמי השיווק בחברה ובכך מסייעת לגורם האנושי להגיע לביצועים מרשימים.

לחזור למשהו ספציפי?