אוטומציה עסקית היא מקצוע העתיד

מקצועות רבים הולכים ונעלמים משוק העבודות בארץ ובעולם, אנשי מקצוע בתחומים רבים מחפשים כבר מאות שנים להתייעל ולהעביר תהליכי עבודה לצורה אוטומטית.
מיצירת חשמל מתחנת כוח הידרואלקטרית, מעבר עבודות היד למפעלים גדולים עם מכונות אוטומטית, ביצוע עבודות חישוב ובקרה אוטומטית בארגונים ועד לעידן הנוכחי כיום בו האוטומציה העסקית עוברת מהארגונים הגדולים לחברות הבינוניות-קטנות.

אוטומציה עסקית: אם לא תייעלו תהפכו לחלק מהייעול

הרבה מקומות עבודה כבר מחפשים מתכנתי אוטומציה שמכירים בצורה מקצועית את המערכות זאפייר, אינטגרומט, מאני צ’אט, צ’אט פיול ועוד.

שוק העבודה בישראל נמצא באופוריה בעייתית, אחוז האבטלה נמוך, שכר המינימום עולה, השכר הממוצע במשק משתפר כל תקופה ונראה כי המגמה החיובית לא צפויה להשתנות – האמנם?
כדי לנסות ולהציץ אל עבר העתיד נוכל לנסות ללמוד מההיסטוריה, הפרמטר הבולט ביותר ששינה מגמות תעסוקה חיוביות הוא היכולת לייתר משרות במקום עבודה מסוים, ייתור המשרה לרוב נעשה בדרך של פעולות אוטומטית בידי מכשיר טכנולוגי או כיום כאמצעי דיגיטלי.
בפני בעלים/מנהל בכל גדול וסוג של חברה עומדות שלוש אפשרויות למשרה שאין בה צורך: לפטר את העובד, לתעל את העובד למשימות מורכבות אחרות או לנייד את העובד למשימות המצריכות מגע יד אדם.
לצערנו ברוב המקרים הבחירה עלולה להסתיים בסיום העסקתכם, כאשר את עבודתכם מחליפה פעולה טכנולוגית/דיגיטלית אוטומטית.

בהתאם להערכות מומחים רבים, העובדים הצפויים לעבור את השלב בו לא יהיה צורך אנושי בפעולותיהם הם הקופאיות, נהגי המוניות והאוטובוסים, עובדי הבקרה בשטח וחלק מעובדי השירות במקומות רבים בארץ ובעולם.
הפעולות האוטומטיות כבר מוכנות: את הקופאית כבר החליפה הקופה האוטומטית ובפיתוחים מתקדמים נבנים כיום סופרים ללא קופות כלל המופעלים באמצעות חיישנים ואפליקציה, את נהגי כלי הרכב השונים יחליפו המכוניות האוטונומיות ואת עובדי השירות מחליפות האפליקציות השונות בחברות הפיננסים, הבנקאות, הסלולר והביטוח.
כדי לא ליצור אווירת תרחיש “סוף העולם” עליכם להתבונן בהיסטוריה, בהצצה למהפכות אוטומטיות לאורך מאות שנים ניתן ללמוד כי החכמים שמבין העובדים השכילו להתאים עצמם לשינויים ולהתברג למשימות מתקדמות.
ממהפכות האוטומטיות לאורך השנים מסתבר בנוסף כי האוטומציה מבטלת משרות, אך גם מייצרת משרות חלופיות ומתקדמות יותר.
המהפכה הבאה הקרבה היא האוטומציה העסקית-שיווקית כאשר פעולות רבות כדוגמת שירות, איסוף וטיוב נתונים, סקרים, עדכון לקוחות, שימור לקוחות ושיווק העסק הופכים לפעולות אוטומטיות מוגדרות תחת האוטומציה העסקית המתקדמת – כל שעליכם לעשות הוא להתאים את עצמכם למשרות המנהלות או מתפעלות אוטומציה עסקית-שיווקית.

business 3152586 640 - אוטומציה עסקית היא מקצוע העתיד
עבודה באוטומציה שיווקית היא הדבר הבא

האפשרויות של האוטומציה העסקית-שיווקית שוות ערך למחלקה גדולה

האוטומציה העסקית-שיווקית בנויה ממערכות אוטומטיות עסקיות רבות חדשות המתאימות לארגונים גדולים וחברות מכל הסוגים והרמות.
בנוסף למערכות האוטומטיות החדשניות, האוטומציה העסקית מקשרת בין מערכות בפנים ובתוך החברה/ארגון ובכך נוצר כוח השווה ערך למחלקה חדשה גדולה.

אנו מאמינים כי בקרוב מאוד יתחילו לצוץ משרות ומודעות דרושים בקרב ארגונים וחברות שבהם יהיו דרישות למנהלי אוטומציה או מומחה אוטומציה שייכנס לאירגון IN HOUSE ויוכל לסייע במגוון משימות אוטומציה הקשורות לCRM, סמסים, ניוזלטר, זאפייר, אינטגרומט, פיתוח והקמה של צ’ט בוט ועוד..

האוטומציה העסקית-שיווקית מציעה אפשרויות רבות לבעלי העסקים ומנהלי השיווק ומכירות בארגון, בין האפשרויות השונות ניתן למצוא את מערכת הצ’ט בוט בפייסבוק, מערכת שמשתלבת על מערכת הצ’ט בדף הפייסבוק שלכם (ניתן להוסיף אותה לדף הנחיתה/הבית שלכם) משוחחת עם משתמשים, אוספת נתונים, יוצרת לידים, מבצעת סקרים וניתן לקשרה למערכות שונות כך שתיצור פעולות אוטומטיות רבות עם קהל לקוחות רב.
בנוסף, ניתן לשלב מערכת מייל שיווקי (ניוזלטר) המספקת מגזין מקוצר במייל ללקוחות החברה הכולל עדכונים, חידושים, מבצעים ומאמרים שיווקיים.
כמו כן, קיימת אפשרות לשלב למערכות אלו מערכת SMS  חכמה המבצעת פעולות שיווקיות ופעולות שרירותיות כמו עדכון על תור קרוב או הזמנת שולחן במסעדה.
האוטומציה העסקית-שיווקית בעלת אפשרויות רבות עם מערכות היכולות להיצמד לטלפונים במשרד ולקשרם למייל, לבצע קישורים בין מערכות שונות ועוד.
ניתן להגיד כי האוטומציה העסקית-שיווקית עלולה להשתלט או לכל הפחות לנגוס על ענפים ותחומים רבים בהם השיווק, השירות, מכירות, קד”מ, יח”צ, שירותי מזכירות ועוד.

לבעלי העסקים ומנהלי השיווק נמליץ להתייעץ עם מומחה האוטומציה לשיפור פרמטרים רבים בעסק, צמצמום הוצאות עסקיות והעלאת ההכנסות בחברה/עסק. 

לעובדים במשק נמליץ ללמוד את תחום האוטומציה השיווקית – עסקית ואת הכלים שאיתם משתמשים באוטומציה וכמובן להתחיל לחפש משרות בתחום התפעול וניהול המהלכים האוטומטיים המתקדמים.

לחזור למשהו ספציפי?