אוטומציה של תהליכים עסקיים

שילוב מערכות אוטומציה שיווקית-עסקית בחברות ועסקים רבים בישראל, הפך כמעט לדבר שבשגרה. השאלות הגדולות העומדות בפני כל חברה או עסק בטרם שילוב אוטומציה: כיצד לשלב אוטומציה בעסק? האם מערכות האוטומציה החדשות יענו על הצרכים ויסייעו ביעדים? האם כל אחד יכול “למכור” אוטומציה לעסקים וחברות? כל התשובות החשובות  טרם החלטה בנושא שילוב מערכות וקישורי אוטומציה.

ייעול עסקים וחברות, שיפור תוצאות עסקיות

לפני החלטה על שילוב אוטומציה שיווקית-עסקית בחברה או העסק שלכם ואף טרם מציאת מומחה האוטומציה, עליכם להבין את הצרכים, היעדים והמטרות העסקיות שלכם.
עסקים רבים בארץ מחפשים את “הקלף” המנצח שימצב אותם כמתקדמים ועכשוויים ויספק יתרון מול המתחרים בשוק, בעידן הדיגיטלי האוטומציה השיווקית-עסקית מספקת יתרונות רבים עבור כל חברה או עסק ובכל גודל, בין היתר: שיפור השירות בחברה, מציאת לידים איכותיים, העלאת רמת קידום מכירות המוצרים והשירותים שיש לחברה להציע, ייעול שיטת עבודת הדורשת איסוף וטיוב נתוני לקוחות, חסכון של כסף בעזרת אוטומציה, שיפור מערך השיווק בחברה/עסק ומאפיינים נוספים המתאפשרים בזכות המערכות והקישורים בעולם האוטומציה.

שילוב מערכות אוטומציה בעסקים וחברות – תהליכי אוטומציה חכמים

automation 3154529 640 300x228 - אוטומציה של תהליכים עסקיים
אוטומציה לעסק

אחד המאפיינים הבולטים באוטומציה בעידן הדיגיטלי הוא קצב החדשנות וההתפתחות של המערכות האוטומטיות, באמצעות מערכות האוטומציה ניתן להפוך את העסק או החברה שלכם לשווה בין שווים או מתחרה עם יתרון ברור על המתחרים בענף.

הקצב המתפתח של עולם האוטומציה, מאפשר לכם לשלב מערכות אוטומטיות רבות בעסק/בחברה בעזרת כלים שמאפשרים תהליכי אוטומציה חכמים בסיוע של תוכנות ואפליקציות שמאפשרות התממשקות למספר מערכות שונות כדוגמת זאפייר, אינטגרומט וכו’..

עוד לא נרשמתם לאינטגרומט? לחצו כאן!

יש מספר תהליכים עסקיים שניתן לייעל בעזרת אוטומציה חכמה לדוגמה:
מערכת שליחת SMS, מערכת המסייעת לכם בעולמות השירות, השיווק וקידום המכירות, באמצעות שליחת מסרונים תוכלו לתזכר את הלקוחות על תור קרוב או שולחן שנשמר עבורם, תוכלו לעדכן במבצעים חמים או מוצרים ושירותים חדשים, כמו כן תוכלו לשלוח לינקים שונים המעבירים את הלקוחות לדף הבית שלכם או כל תוכן לבחירתכם.
מערכת ניוזלטר (מייל שיווקי), מערכת המאפשרת לכם לעדכן את הלקוחות שלכם כמעיין עיתון דיגיטלי הכולל בתוכו מסרים קצרים אודות הפעילות שלכם, מסרים לקמפיין, מבצעים ושירותים חדשים, הנחות זמינות והפצת מסרים שונים המתאימים גם לאנשי ציבור.
מערכת חכמה ומורכבת עוד יותר היא הלהיט של השנים האחרונות – הצ’אט בוט של הפייסבוק, צ’אט אוטומטי המתחבר לצ’אט בדף הפייסבוק העסקי שלכם ומותאם במיוחד לכל עסק או חברה, הצ’אט בוט החכם של הפייסבוק מאפשר לכם לשוחח עם לקוחות בהתאם לשיחה ממוסגרת ומתויגת (ניתן לעבור בכל שלב לשיחה עם איש שירות/מכירות), לקדם אירועים ומבצעים וכן לסייע באופן משמעותי למערך השירות והתפעול שלכם בהודעות שירותיות אוטומטיות חכמות.

בנוסף לדוגמאות ממערכות עולם האוטומציה, ניתן גם לקשר בין מערכות פנים וחוץ העסק או החברה, הקישור יגרום ל”שיחה” בין מערכת אחת לשנייה ויבצע פעולות אוטומטיות ללא צורך במגע יד אדם, הדבר יסייע לכוח העבודה הקיים ואף יחסוך תקנים בעתיד.
את התאמת מערכות האוטומציה וקישור בין המערכות ניתן לשלב בכל סוג של עסק/חברה, בכל גודל (בחברה קטנה ובתאגיד גדול) ובכל תחום במשק הישראלי – את התאמת המערכות בהתאם לתקציב שלכם, יבצע מומחה האוטומציה של חברת “Marketing-Automation”.
לאחר ההתאמה האוטומציה בעסק שלכם במסגרת התקציב, מומחה האוטומציה יוצר כמעיין צוות-על שאינו צריך לקחת הפסקות, זוכר את כל מה שהוגדר לו ומדייק בתשובתו ללקוח.

לא לוקחים סיכון, שילוב אוטומציה בעסק רק אצל המומחים בתחום

חברת “Marketing-Automation” מציעה שירותי אוטומציה עסקיים ושיווקיים מתקדמים לחברות, עסקים ואנשי ציבור – מומחה האוטומציה של “Marketing-Automation” בעל ניסיון רב שנים בתחום האוטומציה ועולם הדיגיטל בפרויקטים מגוונים. ביצוע אוטומציה של תהליכים עסקיים הוא קריטי לעסקים וחברות בין אם זה ארגון גדול או עסק קטן. למי שיש תהליכי אוטומציה בחברה הוא כבר צעד קדימה לפני כל המתחרים בתחום.
בשוק האוטומציה קיימים מספר רב של אנשי שיווק דיגיטל שאינם הוכשרו במשך שנים בעולם האוטומציה, להבדיל משירותים רבים, לא מומלץ להסתכן עם גורמים שאינם מומחים בתחום העלולים להוביל אתכם למצב של תשובות אוטומטיות מביכות מול לקוחות, התאמה לקויה של האוטומציה לעסק וטעויות בהעברת נתונים/מידע ממערכת אחת לשנייה שעלולות לגרום לנזק שירותי ותדמיתי של ממש.

לחזור למשהו ספציפי?